I skogen kan jag tänka klart

Försov mig imorse, rusade upp, ner, in på toa, in i tvättstugan, klädde på mig, fixade mig någorlunda, satte upp håret, snörade på mig docsen, borstade tänderna, rusade ut med hundarna, in igen, tog väskan och sen marscherade jag till bussen. Då kände jag hur äckligt kallt det var och jag hade bara min hoodie som inte alls är tjock så medan jag väntade på bussen höl jag på frysa ihjäl.
 
Skoldagen började i Vallshage där vi skulle rota kryp och annat äckel, tillbaka till skolan, lunch, lång rast, mentorstid, kommunikation, skolfoto och sen åkte jag hem. 
Det blev 2 timmar i skogen med Daniel och Kia, jag var så trött så jag kunde verkligen inte vara seriös, jag skrattade åt allt och måste ha varit hur jobbig som helst. Sen lämnade jag Smilla hemma och så gick vi till skolan där Arach och Kia fick leka i en halvtimme. När jag sen kom hem serverade jag hundarna middag, käkade själv och sen dess har jag legat klubbad i sängen, jag är sååå jävla trött. Håller på kolla på LOL, verkligen ingen höjdarfilm med grabbarna är snygga så den får gå ändå, haha.
Kul inlägg, jo men visst. Nu ska jag ut på kvällskiss så jag kan kolla klart på filmen och sen sova.

Kommentera här: