Shopping och sånt

Efter skolan mötte jag och Hannah Vicky vid Forex, sen gick vi till Ur o Penn där jag köpte 3 örhängen och ett halsband. Tillbaka till bilen och ut till Valbo. Först Elgiganten och sen in på köpis där vi först åt och sen gick vi till H&M och brände pengar. Jag köpte skor, deo och torrschampoo. Påväg till Apoteket smet vi in på Gina där jag köpte typ 10 örhängen till. Hannah köpte Ricinolja till håret och Vicky köpte Resorb till resan på apoteket, haha.
Blev en sväng in på KICKS också, Hannah köpte glansdroppar till håret.

Världens fulaste inlägg märkte jag nu, orkar inte ändra. När jag och Vicky var påväg hem stannade vi på Willys och hämtade ut ett paket ochj ag köpte morötter till Filippa. När vi kom hem provade vi kläderna som kom med paketet, mamma beställde åt mig till resan så jag har lite nytt att ta med. Det var ett par tights, en t-shirt, ett linne, en typ tunika och en skjorta. Man lär ju börja packa snart!

Det här inlägget sög så ska tacka för mig och krypa ner i sängen med hundarna som haft världens tråkigaste dag. Men på promenaden nyss fick dem köra lite godissök, det var uppskattat.

GODNATT.

Kommentera här: