Reborns... dafuuq?

Reborns. Idag har jag lärt mig något nytt. Idag lärde jag mig vad "Reborns" är.
 
Jag har en lista med saker jag tycker är riktigt obehagligt, vissa av dom sakerna mår jag psykiskt dåligt av. Apor och åska, till exempel. Stora apor ger mig kalla kårar och jag skulle dö om jag stötte på en lös apa. Åska, ja, hur jävla obehagligt är inte det? Sen finns även dockor med på den listan. Plastiga bebisar med döda ögon. OBEHAGLIGT.
 
En Reborn är en docka, en sjukt realistisk docka som människor har som deras bebisar. Människor, i min ålder, säkert många äldre också. Det är alltså ingen leksak, det är svindyra låtsas-bebisar som människor, inte barn, köper, älskar och tar hand om. Jag är ingen dömmande person, det är jag inte, vad mig behagar så får folk göra precis som dom vill (sålänge ingen annan tar skada av det såklart), folk får missbruka narkotika, sprit, dom får skära sig och allt sånt där negativt, det rör mig liksom inte i ryggen, det är deras liv och deras misstag. Men det här, jag vet inte om jag kan smälta detta. Självklart beror det till stor del på min åsikt om dockor, men jag kan inte förstå hur man kan gå runt med en barnvakt eller vad dom nu transporterar sina Reborns i, om man är i övre tonåren och faktiskt så gott som vuxen. Jag har liksom aldrig sett det, hört om det eller något förr så det blev lite som en smäll på käften.
 
MEN, alla Reborn-älskare gör såklart som dom vill, as I said. Och om någon sådan skulle råka läsa det här så vill denne säkert ha mitt huvud på en pinne, och jag vill inte hamna på minus-listan hos en vuxen människa som leker med dockor, så jag ber om ursäkt om någon tog illa upp.
 
Jag kan ju bara prata för mig själv och skulle jag stöta på en Reborn så skulle jag säkerligen svimma. Plast, döda ögon, realistiska drag... Jag kommer inte kunna sova inatt....

Kommentera här: