Corgi

Kollar Corgi-kennlar så mitt hjärta blöder. Längtar såååå tills det blir valpdax!
Hittade en jättefin kennel med så fina hundar, men tyvärr har höfterna på dom senaste kullarna varit i botten, så det är bara att leta vidare. Vill ha valp från den absolut bästa kenneln, så det är ju faktiskt tur att jag har tid på mig att leta. Färgen har ingen betydelse men det hade varit så läckert med en BM med blå ögon. Fast jag tycker brindle och trefärgad är så fint det med. Därför har färgen ingen betydelse, eftersom jag inte kan välja, haha. Det viktigaste är ju hur hunden är, inte hur den ser ut.

Hittills har jag bara hittat utställningskennlar, vilket är lite tråkigt. Hade velat ha från arbetslinjer, men med fin exteriör. Förhoppningsvis hittar jag någon som satsar på både arbete och utställning.

Nu lär jag fixa mig innan vi åker till Gävle, sen ska jag kika vidare.

Kommentera här: