Bah.

Kul att man kommer till skolan och inser att Smilla skulle varit med idag, men eftersom jag inte kollat planeringen och ingen sagt till så hade jag ju ingen aning om det. Så idag får jag jobba med strategidokumentet i tre timmar - vilket är behövligt, men så jävla tråkigt. Jag vill ju träna hund!!!
Skönt att sluta tidigt iallafall, hade gärna dragit ut på en lång träningspromenad men -20 och Smillas leder är ingen bra kombo.
 
Imorgon vid 12 kommer Lisa förbi med Raven, Selma och Flisan, vi ska promenera tillsammans då hon är i Marma över helgen. Då vet jag en tervelur som kommer bli överlycklig, och det ska bli kul att träffa colliedamerna och Flisan igen, som jag inte träffat sen hon var ett litet bylte på 14 veckor.
 
Men nu lär jag väl sätta igång så tiden går lite fortare så jag får åka hem någon gång.

Kommentera här: