BBQ

Idag ska vi ha en barbeque! Jake är på jobbet nu men när han kommer hem ska vi grilla á la brittiskt. Dem gör inte som oss i Sverige så det ska bli intressant. 
Jag är dödstrött at the moment, tänkte ta en dusch men är så trött så jag väntar nog tills Jake är tillbaka. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig. man vill ju se lite halvfin ut men det är så varmt så det enda som funkar är shorts och linne. Jävligt glamouröst, eller?
 
Åh, en lite rolig grej. Jag har typ hintat flera gånger att jag skulle uppskatta att få en blomma, lite på skoj så där. Jake har sagt att jag kommer få blommor när han får tillfälle att överraska mig med dem, och idag när vi satte oss i bilen för att skjutsa honom till jobbet så sa han "oh yeah, here you go babe" och jag bara "what?" och så räcker han mig en jättefin röd ros. Josh säger något i stil med att han glömde rosen i bilen under hela natten och jag frågar vart han fick den ifrån. Tydligen hade hans chef gett all personal en varsin ros igår. Ni kan ju tänka er hur speciell jag kände mig, första gången han ger mig en blomma och den var inte ens till mig, haha! Men rosen är fin och det är ju tanken som räknas.
 
Nu ska jag gå ner och ta en cigg och därefter se om jag orkar göra något vettigt.

Kommentera här: