Maximal otur

För drygt 3 veckor sedan drog hundarna ner min dator i golvet så laddaren gick sönder och började glappa. Kort därefter gick laddaren av så jag åkte och köpte en universalladdare. Idag slutade min mobilladdare fungera och jag kände hela världen falla samman, typ. Fick panik då vi inte har någon laddare hemma som fungerar till min iPhone, det är alldeles för sent för att ta bussen in till stan och köpa en ny och jag behöver liksom telefonen nu för att kunna ställa klockan så jag kommer upp imorgon. Skickade ett meddelande till Sannas mamma och tack och lov hade hon en extra laddare som jag fick låna så jag sprang över och hämtade den och nu ligger min telefon på laddning. Jag håller på kolla på internet vart jag kan köpa en ny då jag måste ha en när jag åker på söndag för att kunna ha någon kontakt med omvärlden, så att säga.
 
Ja, maximal otur har jag dragits med på sista tiden!

Kommentarer:

1 Mandana Veysi:

Teknikmagasinet :)

Kommentera här: