20 bast!

Ja, då har jag lämnat tonåren bakom mig och är nu officiellt vuxen. Vicky, Emil och Sara kom förbi och fikade, jag fick pengar, blommor och sånt där dyrt the som man köper i lösvikt, det luktar hur gott som helst så jag ska prova det ikväll. Vicky och Emil hade Emils systers hundar med sig, två staffemixar som de tar hand om till och från så vi tog en promenad med hundarna för att de ska vänja sig vid varandra. Deras hundar fick sitta i bilen medan vi fikade och så då jag inte litar på dem inomhus så vi introducerar dem sakta men säkert via koppelpromenader tills vidare. Smilla reagerar inte alls på dem, hon är snarare nyfiken och överlag så är hon rätt ointresserad av främmande hundar så det är väldigt trevligt att se. Arach är som vanligt, sticker nosen där den inte hör hemma så han åkte på en rejäl avhyvling av Saga när jag inte var snabb nog att fånga upp honom men han la benen på rymmen och drog därifrån illa kvickt.
 
När dem åkt hem packade jag klart det mesta och sen har har jag kollat på några avsnitt TWD. Imorgonbitti runt 8 bär det av till Arlanda så det blir en tidig kväll för mig, och datorn får stanna hemma så någon vidare uppdatering blir det nog inte på ett tag.
 

Kommentarer:

1 Sanna:

Hej! Vilken fin blogg du har! Väldigt fina bilder och härlig text!

Jag har precis startat ett företag i Sollefteå, här jobbar jag med hund med allt från valp till Problemhund.
Skulle du vilja vara så underbar och länka min hemsida på din blogg och i gengäld så får du extra tips på vad du vill veta inom hund, då är det bara för dig att maila mig vad du undrar över så skickar jag alla tips och tricks jag kommer på!

Varma hälsningar Sanna på Vildtassens Hundträning!

Kommentera här: