Leverans

Min beställning från ZooZoo kom idag. Eftersom jag beställde i lördags så skickades det inte förrän igår men vilken fantastiskt snabb leverans, det gillas! Förutom 13 kg Standardt Mild klickade jag hem Furminator öronrens, 6 tuggben, en klicker och en burk träningsgodis, och tack vare rabattkoder och kampanjer betalade jag endast 18 kr för det, helt perfekt. Så allt som allt gick det på 517 kr, jag klagar då inte. Tyvärr var locket på burken med träningsgodis trasigt när det kom men jag har sparat en tom burk från förut så jag bytte helt enkelt lock, så var det inte mer med det. Det här var första gången jag beställde från ZooZoo och jag är väldigt nöjd!
 
Vi har precis kommit in efter en skogspromenad på 2 timmar, utöver det har vi inte gjort så mycket. Vi har legat i ordentlligt med rallyträningen de senaste dagarna så idag tog vi helt enkelt en liten vilodag. Imorgon ska vi träna rally i Bollan och då ska jag passa på att träna mer på hela banor utan belöning vid varje moment. Efter träningen ska jag möta upp mamma och Mats i stan då Ticket har något tävlingstält eller vad det var som mamma ville kolla in så vi stannar kvar i stan ett tag efteråt också.
 
 

Kommentera här: