Typiskt...!

Alltså. Jag skrev precis värsta inlägget och så råkade jag trycka bort det. Bah. 
 
I alla fall. I lördags tränade vi inkallningar + ingångar och avslutade med uppletande i djupsnö. Gräsplanen i direktanslutning till vår baksida är enorm, dränkt i snö och nu finns det ett gäng snöberg som skottat dit. Helt perfekta för kluriga uppletanden. Hundarna skötte sig fint och jobbade på bra i snön.
Efter träningen blev det borstning och kloklippning, Smilla fick sig även ett bad så nu är hon alldeles fluffig och ser ut som en urgullig nallebjörnsaussie.
 
Igår åkte vi in till Gävle för att handla och på eftermiddagen storstädade jag. På kvällen fick jag sällskap av min lilla tiger när jag skypade med Jake.
 

Jobbar måndag-onsdag denna vecka, så hundarna är med mina föräldrar och slappar under dagarna. Hoppas på bra väder när veckans pass är avklarade så att vi kan vara ute i mängder utan att få ansiktet rispat av elak blåst.

Kommentera här: