Work work

Skoldagen var rätt lugn idag, vi hade foderlära och efter lunch gick vi ut med hundarna och dom nya ettorna. Visade promenadväg, berättade om hundarna, pratade lite allmänt och det var ett schysst gäng nya tjejer! Dom flesta hade egen hund och det verkade vara brudar med lite skinn på näsan, sånt gillar vi.
 
Efter skolan åkte jag hem, sov (haha idiot...) och sen åkte jag och handlade lite som jag kan ha med mig under helgen. Jobbar ju alla tre dagar på utställningen i Högbo, kommer bli jättekul och eftersom det kommer visas inte mindre än 35 flattar, 15 tervar, 12 aussies och 6 corgis så kommer det nog bli en bra helg. Totala antalet hundar är typ 2784 så det kommer helt klart finnas att titta på. Vilka arbetsuppgifter jag har vet jag inte en, det visar sig. 
Och min buss går kvart över 4 imorgon, så min klocka är ställd på 03.00, det ni,
 
Så, jag ska ut med banditos och sen försöka sova. CIAO!

Kommentera här: