I ♥ Gran Canaria

Hola! Hur är det hemma i snön?
Själv ligger man vid poolen och glassar. Nejdå, det är lite blåsigt faktiskt, men det har varit väldigt fint väder ändå.
So far so good. Har träffat en hel del väldigt trevliga människor, både svenskar, norskar och spanjorer. Min födelsedag rockade och jag var mer död än levande dagen efter. Men det slog då inte i lördags, fyfan alltså. Jag och Vicky blev bjudna på jäger och Happy Hour är fan farliga grejer alltså. Det hela slutade med att jag spydde ner ett halvt köpcenter, way to go. Fick hjälp av en trevlig snubbe som släpade mig till en taxi, haha! Och ramla in i en dörr hann jag med också, så det ser ur som att jag har två horn i pannan. Egentligen tänkte jag köra "Vad som händer i GC stannnar i GC" men det är för komiskt för att hålla för sig själv. Mamma, Mats och Vicky mobbade mig hela dagen igår så jag väntar på att dom ska tabba sig så jag får mobba dom ordentligt. Vicky har faktiskt skött sig exemplariskt än så länge, jag måste säga att jag är lite förvånad.

Allt är iallafall bra, jag saknar Smilla och Arach så det värker i bröstet och jag längtar så mycket tills jag får pussa och krama dom igen. Jag vet att dom har det bra men det är ju hos mig dom ska vara, min älskade, underbara ♥
Nu ska jag sluta blogga men det kommer säkert nått till inlägg från GC!

Puss på er i kalla Sverige

Kommentarer:

1 Michaela:

Men oj då! Vilken otur! Ha det så trevligt :)

Kommentera här: