Tisdag

Idag har jag spenderat mest tid framför datorn, med ett block, en penna, en miniräknare och diverse sidor om boende i Paris och London. Hej övertaggad tjej. men grejen är att jag drömt om att tågluffa i flera år och nu när jag troligtvis har möjlighet så vill jag verkligen passa på.
 
Men vi har även hunnit med promenad, lek och slagsmål med Daniel och Kia. Jävla tikar alltså, rök ihop som bara fan och när jag skulle gå emellan fick jag två rejäla bett i benet och Daniel fick en fläskläpp. Men efter en stunds promenerande var det absolut inga problem, dom gick bredvid varandra, nosade på samma fläck, nosade på varandra. Känns skönt att man iallafall kan promenera ihop utan att dom vill ha ihjäl varandra. Arach var lika cool som alltid, han lägger sig aldrig i slagsmål, vilket är otroligt skönt.
 
Klockan är ställd på halv 6, puh. Tvivlar på att jag ens hinner somna innan dess. Men jag ska väl slå på en film och försöka så jag orkar med morgondagen.
 

Kommentera här: