Tur att dem är söta

Hade tänkt gå till stranden tidigare, men på nått jävla vänster lyckades hundarna dra ner min nya laptop i golvet så den del av laddaren som sitter i datorn böjdes och skyddsgummit gick sönder, plasten på vänstersida gick sönder och nu är det ett glapp i laddaren och och mellan plasten på under- och översidan av den nedre delen av laptopen. Jag var långt ifrån glad när jag försökte leta upp något att fixa laddaren med. Medan jag letade började det spöregna så strandplanerna spolades bort. Hittade silvertejp men det fixade inte glappet, men åtminstone är den öppna delen nu täckt så man inte riskerar att få en stöt. Det fungerar att ladda men jag måste ha något som stödjer sladden bakåt direkt ur datorn, annars funkar det inte. Jag hoppas jag hittar en ny laddare snarast, åtminstone den del av laddaren som är trasig.
 
Nu har det slutat regna och klarnat upp litegrann, men det är lite för sent för att gå dit nu känner jag. Hundarna ligger och gnager på varsitt märgben, lite senare beger vi oss ut på antingen en cykeltur eller en långpromenad.

Kommentera här: