I miss you guys!

Jag saknar mina fina banditer så himla mycket! Livet är verkligen dötrist utan dem, skönt att vara hundledig? Inte det minsta! Jag vill gå långa promenader, träna, mysa och bara vara med dem. Vill borra ner huvudet i Smillas mjuka päls och om och om igen berätta hur mycket jag älskar henne, jag vill brottas med Arach och sitta på golvet med honom i knäet eler ligga i soffan med hans huvud på axeln och bara njuta över att ha dem mest fantastiska hundarna i mitt liv. Bara 10 dagar kvar nu, längtar så himla mcket!
 
 
 
Man blir ju nästan gråtfärdig, men nu ska jag fokusera på att njuta av den sista tiden i England för den här gången, och lyckligtvis följer Jake med till Sverige igen så det blir inget tufft avsked att gruva sig för. Jag kan helt enkelt slappna av, njuta av sommaren och sen ha alla mina älsklingar tillsammans. <3

Kommentera här: