Finfint!

Även idag har vi haft en väldigt vacker vinterdag med strålande sol. Det är sådana dagar som gör att jag älskar vintern så mycket som jag gör. Visst längtar jag till våren, då man kan spåra och träna mer eller mindre vart som helst utomhus, men vintern har sin charm och jag uppskattar verkligen att vi har så tydliga årstider.
 
Vi har som vanligt varit på dagis under dagen. Det känns lite tungt att det är sista veckan vi är där eftersom jag trivs så himla bra men samtidigt är jag så himla glad över att jag fått en anställning och börjar jobba nästa vecka. Dagiset finns ju alltid kvar och vi blir nog stamgäster där för lite hundbus och hundsnack.
På tal om jobb så har jag nu skrivit på anställningavtal och jag har även fått schemat. Jag blev även tillfrågad om att bli samordnare i mitt team vilket jag tackade ja till så jag väntar på ytterligare ett avtal som ska signeras och skickas in. Sen är det bara att tuta och köra, liksom. Livet går bra nu!
 
 

Kommentera här: