Första advent!

Idag är det första advent, snart är det jul! Jag åkte in till Gävle med mina föräldrar under dagen för att gå på julskyltning och bockinvigning, vi var förbi scenen en snabbis och kika på de som uppträdde men blev inte långvariga då vi hellre kollade in vad som fanns på Stortorget. Jag passade även på att köpa Jakes ena julklapp så nu är jag färdig med det. Innan vi åkte hem köpte vi med oss fika från Centralbageriet som vi åt när vi kom hem.
 
Hundarna har haft ett par riktigt tråkiga dagar då jag haft mycket annat för mig. Men ny vecka, nya tag! Jag hoppas att det här tråkiga vädret blir bättre och att vi får lite snö snart, när allt är blött och grått har jag noll motivation till att göra något alls. Snön ljusar även upp rätt mycket, det är ju skittråkigt när det är mörkt hela tiden. Så nu hålller vi tummar och tassar på att snön kommer inom kort!
 
Imorgon ska vi i alla fall ägna oss åt uppletande och spår mellan pluggandet. Nu är det sängläge som gäller.
 
 

Kommentera här: