Jag saknar dig så

 
Nu är det 9 dagar sen Arach somnade in och jag trodde att jag skulle klara av att skriva ett inlägg om händelseförloppet, men det gör jag inte. Det gör så jävla ont och det är så fruktansvärt tomt utan min älskade nallebjörn. Det gick så fort alltihop, inom loppet av 2 veckor konstaterades först artros, sen diskbråck. Han svarade aldrig på smärtlindringen och artrosen krävde motion medan ryggen krävde vila. Det var en återvändsgränd och när det enda som höll honom på benen var maxdos av kortison så fanns det inget mer att göra. Min finaste kille fick sluta sina vackra bruna ögon för alltid.
 
Jag är så tacksam över åren vi fick ihop och över allt du lärt mig. Vi gick igenom mycket tillsammans och jag kommer aldrig någonsin sluta älska och sakna dig.
 
 

Kommentera här: