Ett avslut

Igår vad det en månad sen Arach fick lämna jordelivet. Det gör mindre ont i hjärtat för varje dag som går, men saknaden är precis lika stor. Att ta beslutet var inte svårt eftersom hela han lyste av smärta utan kortisonet, men ont gör det oavsett. När en hund inte längre kan leva ett värdigt liv så finns det inga livlinor att hålla fast i längre. 
 
Eftersom Arach var en så pass stor del av den här bloggen så har jag bestämt mig för att sluta blogga här. Det känns som att det avslutet också behövs på något vis. Jag kommer fortsätta på en annan blogg som är under uppbyggnad just nu, när den är klar kommer jag posta en länk för de som är intresserade. Den här bloggen kommer självklart finnas kvar, jag vill ha möjlighet att läsa igenom och få återuppleva allt vi gjorde tillsammans. Än är det alldeles för tidigt, men så småningom vet jag att det kommer vara värt så otroligt mycket.
 
 
 

Kommentera här: