Lördag

Vaknade vid 11, fixade mig, tog ut hundarna och sen åkte jag och Vicky in till Gävle och hämtade upp M och Iz. Åkte till Valbo och uträttade diverse ärenden, käkade och åkte hem. Gick ut på en gång så hundarna fick lattja och sen kom Daniel och Kia. Tyvärr funkar Kia och Iz inte alls ihop, dom rök ihop ordentligt två gånger så vi bestämde oss för att promenera istället. Gick en sväng, satte oss på en gräsmatta och chillade, gick till skolan vid mig och satte oss och chillade ett tag innan jag och M gick hem till mig igen. Vi käkade tacos, sen snörade hon om mina docs med mina nya röd/svarta snören. Blev hur snyggt som helst! Jag gjorde kamptrasor under tiden, mycket uppskattat av Arach som har ganska dåligt föremålsintresse och kamplust i övrigt. När vi var klara tog vi ut tervgrabbarna för träning och Arach var verkligen hur duktig som helst. Måste jobba på med fokusen men han var så duktig idag och han kampade på som tusan med dom nya trasorna - man tager vad man haver, billigt och jävligt bra! Izens fria följ ser fortfarande asbra ut och dom kommer verkligen kunna gå hur långt som helst. Brukslägret kommer bli väldigt nyttigt för både M och Iz, eftersom bruks är det dom vill syssla med. Så både jag och M peppar ihjäl till september!
 
Efter träningen gick vi in och åt kinamat, haha. M hade mig sig en hel bytta så nu är vi mätta och belåtna. Efter det fixade jag hennes naglar, tankade hem filmer och sen cyklade vi till Preem för att köpa cigg. M har aldrig cyklat med Iz förr så jag tog på mig att göra det, tillsammans med Arach. Men eftersom Smilla är så jävla mammig och knäpp så fick jag cykla med alla tre, det var inga som helst problem, Iz drog en del och sprang lite väl nära framhjulet till och från men för att vara första gången gick det kanon. Så passa dig, Cesar Milan, jag är dig i hasorna med att motionera många hundar samtidigt!
 
Nu är vi hemma, trötta och nöjda med dagen och snart är det filmdags, American Pie - The naked mile och MP - Ghost protocol ska vi se.
 
 
 

Kommentera här: