fortfarande lördag

Köpte Brillance Warm Brown, det borde neutralisera dem ljusaste partierna i mitt hår och ändå få det röda att lysa igenom, så förhoppningsvis blir det bra. Om inte så får jag väl lägga i nått mörkare och ljusa upp det lite allt eftersom. Ska färga om en stund så vi får se hur det blir!
Köpte även hårinpackning, bomullstops, deo, hårsnoddar, hårnålar, en ny tandborste, bajspåsar och så kunde jag inte låta bli att köpa två nya nagellack. Mitt svarta är slut så jag köpte ett svart, och så hittade jag ett silver/glitter. Men här på affären MM så kostar nagellacken 10 kr styck så det gör inte så mycket.
 
Hundarna är riktigt slöa idag. Arachs mage mår inte alls bra, han är väldigt trött men han dricker ordentligt och bortsett från att han är trött så är han som vanligt så förhoppningsvis är det bara en lätt släng av magsjuka. Igår kväll tog vi en härlig promenad på en timme, dem gick lösa mestadels och då var dem pigga och glada så det är väl bara en seg dag helt enkelt. Vädret är varmt och rätt kvavt och Smilla blir alltid lite seg när det är så, så vi väntar med långpromenaden till runt 10-11-tiden så det svalnat av ordentligt.

Kommentera här: