God morgon!

Eller ja, förmiddag. Idag är det 12 dagar kvar till skolavslutning, 12 dagar kvar till sommarlov! Så jävla skönt. Något som är mindre skönt är att jag och Jake pratade igår och kom fram till att jag ska åka ner först i Juli, för att vi ska kunna flyga tillbaka till Sverige i Augusti tillsammans. Vi kommer då vara tillsammans i ungefär 6 veckor, vilket är helt fantastiskt och jag ser verkligen fram emot det, men det betyder att vi inte kommer ses på 6½ vecka också. Men å andra sidan så är 6 veckor tillsammans helt klart bättre än att jag åker dit i två veckor i Juni och så är han här två veckor i Augusti. Och med dem här veckorna som är innan jag åker hinner jag spara pengar, jobba och fokusera på hundarna eftersom jag kommer bli borta ett tag.
 
Dagens planer är inte riktigt bestämda än, först och främst måste jag kliva upp ur sängen. Men jag ska fortsätta träna Arach med ordentlig störning så jag får hålla utkik efter när det är mycket ungar ute på lekplatsen. Men nu måste jag gå upp och gå ut med banditerna innan vi startar dagen ordentligt!

Kommentera här: