Lite leksaker

Sitter just nu och väntar på pappa som är inne på Biltema och handlar. Passade på att övningsköra hit och köpa lite grejer när jag ändå är här. Det blev två leksaker, en antispillskål att ha i bilen och en klicker. Mina hundar är väldigt duktiga med sina saker så det funkar alldeles utmärkt att köpa billiga leksaker som inte har den bästa kvalitén då vi mestadels använder leksaker under träning och som föremål i uppletandet. Klickers är jag rätt kräsen med och den lär ju inte hålla så länge man jag tyckte det var ett bra ljud och bekväm att hålla med tillhörande band så man slipper stoppa ner den i fickan mellan varven, då kan den hänga kvar runt handleden istället.

När vi kommer hem igen ska vi träna avlämnande av föremål då det gärna slarvas på den fronten nör vi kör uppletande, jag antar att det behövs lite träning just där eftersom vi inte kört på ett tag. Och ikväll blir det borstning och kloklippning innan långpromenad.


Kommentarer:

1 Skogsraah ☾:

Roligt med nytt :)

Kommentera här: