Hello again England

Resan ner gick bra, allt flöt på fint och jag var inte helt vilse på Kastrup heller men jävlar vilken stor flygplats. Riktigt fin med mycket shoppingmöjligheter men jag hade bara en timme på mig att hitta min gate och den där timmen räckte precis så det fanns inte nån tid över till att kika runt. På måndag har jag lite över två timmar på mig om jag inte minns fel så då kan jag passa på att kika runt lite.

Väl framme så var jag helt slut. Vi åt lite och sen la jag mig ner och somnade. Det blev en powernap på över 3 timmar och sen käkade vi pizza. Vi tänkte kolla på film men jag somnade och vaknade nu på morgonen, runt halv 8. Jag känner mig utvilad och pigg så gårdagens sömn var nog nödvändigt.

Idag ska vi åka till Chezzy och köpa julklappar, jultröjor och sen ska vi käka på Frankie and Benny's. Sen tänker jag dekorera pepparkakor, Janet köpte ett kit åt mig med tillbehör till dekorationen. 
Jag är så pepp på julen! Trots avsaknaden av snö så blir det nog helmysigt.

Nu ska jag försöka väcka Jake, är fan ashungrig.

Kommentera här: