Mentalt utmattad

Jag är så trött så jag vet varken ut eller in. Alldeles dagblind är jag också. Har jobbat helg + idag och så var det personalmöte direkt efter jobbet så jag är helt slut nu. Lyckligtvis har jag två lediga dagar innan det är dags igen.
 
I torsdags var vi ner till dagis och hade det skönt i solen och i fredags var jag till veterinären med Camilla och Bonzo som är i full gång med rehab efter sin korsbandsoperation. Nu vattentraskar han en gång i veckan och både läkning och rehaben går framåt för honom.
Mina två har varit i stugan med mina föräldrar under helgen eftersom jag jobbat. Skönt för dem, dötrist för mig. Men eftersom jag jobbar så långa dagar så är det omöjligt att ha dem kvar hemma och jag skulle inte vilja beröva dem lyckan över att vara i stugan heller så jag har hängt med katterna på kvällarna. Men nu är dem ju hemma och jag hoppas att jag kan stressa ner tillräckligt för att kunna njuta fullt ut av två lediga dagar. Det känns ju som att jag knappt sett dem på sista tiden eftersom jag jobbade tre pass på rad innan jag åkte till England i fem dagar, sen jobb igen innan dem åkte iväg till stugan. Är mentalt knäckt av diverse anledningar men förhoppningsvis börjar jag må bättre snart. Jake kommer nästa fredag och jag jobbar bara tre pass under tiden han är här så då ska jag verkligen försöka att bara njuta med pojkvän och hundar.
 
 

Kommentera här: