På't igen bara

Efter en jobbhelg såg jag fram emot två lediga dagar men dessvärre blev det bara en då jag måste hoppa in och jobba imorgon pga sjukdom hos en kollega. Jag hade tänkt ordna inskrivning och lite sånt på körskolan imorgon då de bara har folk på plats tisdagar och torsdagar men jag får helt enkelt ta det senare. Så nu jobbar jag imorgon och på onsdag, förhoppningsvis kunde min kollega ta torsdagspasset istället för morgondagens men om inte så jobbar jag då också. Det känns som att jag aldrig kommer igång med körkortet! Men nu får jag hålla tummarna på att jag får möjlighet att ordna det på torsdag.
 
Igår efter jobbet hämtade Vicky mig på tågstation, vi tog en promenad med hundarna innan vi åkte till Grillköket och köpte mat. När vi kom hem käkade vi och kollade på film hela kvällen. Idag har jag och hundarna tagit en promenad i skogen och sen följde Vicky med ner till dagis för en liten visit. När vi kommit hem igen åkte vi och handlade på MM då Vicky troligen flyttar in i sin nya lägenhet nu i veckan så hon köpte lite smått och gott som behövs. Väl hemma igen färgade hon håret på mig och nu ligger jag och segar i sängen efter att ha sköljt ur färgen. Jag lär väl sätta igång och fixa matlådor men jag orkar verkligen inte. Smilla ligger och sover på mina fötter så det är ännu en anledning till att ligga kvar en stund.
 
 

Kommentera här: