Chatsworth

Nu är det två dagar kvar innan jag åker hem och jag saknar hundarna så jävla mycket! Hittade en video på min telefon igår där hundarna leker med Tosca när jag passade henne och då kändes det verkligen i mattehjärtat. Det finns inget jag hellre vill än att få upptäcka och utforska England tillsammans med dem, alla milslånga vandringsleder och all den fantastiska landsbygd som finns här. Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge tills dess.

Det är jobbigt, självklart. Men jag vet att båda har det jättebra så jag försöker njuta av lite hundfri semester (vilket jag inte är intresserad av egentligen) och ha roligt tillsammans med Jake. Häromdagen åkte vi till Buxton Park och matade änderna. Igår åkte vi till Derby och åt på Cosmos. Vi har även varit på bio med Josh och Dane, vi såg den nya James Bond-filmen Spectre. Jag hatar James Bond men jag följde med eftersom jag är så snäll, så efter att jag ätit upp mina popcorn så somnade jag och sov genom större delen av filmen. 

Vi satt även barnvakt åt Jakes brorsbarn en kväll. De har en labradorhane, en blandistik och en labradorvalp så man de behövde inte fråga mig mer än en gång liksom. När barnen somnat blev det valpmys för hela slanten, valpsjukan strikes again.

Idag ska vi åka till Chatsworth och kika på deras juldekorationer, sen ska vi (jag) plugga och högst sannolikt så kommer vi spela nya COD 3. Jag suger på det men övning ger färdighet.


Kommentera här: