Destination reached

Igår eftermiddag landade vi på engelsk mark, lite senare än planerat då planet inte kunde landa på grund av dimma. Det var en riktigt tät dimma som låg över större delen av hela England och jag har då aldrig sett något liknande. När vi åkte in till Morrisons senare var det både mörkt och dimmigt så man såg knappt handen framför sig.
Häftigt att se men rätt otäckt eftersom det hände mycket olyckor under gårdagen just pga dimman.

Hur som helst. Nu är vi i alla fall här och det är alltid roligt att komma hit. Det är ju mitt home from home och landet i sig slutar aldrig fascinera mig med fantastiska utsikter och annan atmosfär. Att vara ifrån hundarna är alltid jobbigt och det blir tuffare för varje gång men jag tröstar mig med att dem verkligen har det världsbäst med mina föräldrar.

Nu ska jag gå ner och göra en kopp te (brittiskt, I know) innan jag hoppar in i duschen.
Här är i alla fall två bilder från helgen i Orsa som var väldigt trevlig. Det är alltid roligt att träffa släkt och gamla vänner.


Kommentera här: